освітня: сформувати в учнів поняття про технологічний процес з'єднання деталей виробів; ознайомитись з принципами вибору способів з'єднання та порядком підготовки деталей виробу до виконання з'єднань, пристосуваннями для притискання та фіксації деталей; навчити прийомів виконання з'єднань деталей виробів з фанери та ДВП;
розвивати політехнічний світогляд;
виховувати відповідальність за результат роботи, акуратність у роботі.
Опорні поняття: з'єднання деталей, кріпильний елемент,, цвяхи, клейове з'єднання.
Обладнання: цвяхи, деталі виробів, столярний верстат, струбцини, набір інструментів для розмічання фанери та ДВП, клей столярний, молоток, плоскогубці, кліщі, технологічні карти.
освітня: сформувати в учнів поняття про види оздоблення виробів з фанери та ДВП, технологічний процес оздоблення випалюванням, лакуванням та фарбуванням; ознайомити з принципами вибору способів оздоблення, інструментами та пристосуваннями для виконання оздоблювальних робіт; навчити прийомів виконання оздоблення випалюванням, фарбуванням і лакуванням.
розвивати політехнічний світогляд, почуття прекрасного та просторову уяву;
виховувати любов до народних промислів, повагу до українських традицій та вірувань, відповідальність за результат роботи, акуратність у роботі.
виховання громадянської свідомості та інтересу до праці.
Опорні поняття: виробництво, праця людини, предмети праці, засоби праці, пристрій, механізм, простий механізм, блок, історія розвитку знарядь праці, побутові знаряддя праці
Обладнання та матеріали: мультимедіа проектор, електронна презентація,. інструменти та пристосування, використовувані в побуті, моделі для їх застосування
Обладнання та матеріали: мультимедіа проектор, електронна презентація,. Зразки деталей виробів з деревини, металу та штучних матеріалів, складальна одиниця у зборі (табурет, коробочка, підставка тощо).
освітня: ознайомити з історією культури споживання їжі та правилами етикету під час споживання їжі, традиціями споживання їжі різних народів; сформувати уміння сервірування столу, прийомів споживання страв, чаю та кави.
розвивати світогляд, побутову культуру;
виховувати повагу до традицій та потребу дотримання етикету.
Опорні поняття: меню, сервірування, композиція, розміщення столових приборів, колір скатертини, святковий обід, етикет за столом, серветки, прийоми тримання ложки, ножа та виделки.
освітня: ознайомити з організацією торгівельних мереж, навчити знаходити інформацією про товари та терміни придатності харчових продуктів, оцінювати споживчі якості харчових продуктів.
розвивати світогляд, побутову культуру;
виховувати повагу до традицій та культуру споживача.
Опорні поняття: споживач, права і обов’язки споживача, універмаг, універсам, супермаркет, торговельна мережа, консультант торгового закладу, куточок споживача, якість товару, повертання товару.
Обладнання: зразки пакувань промислових та продовольчих товарів широкого вжитку, мультимедійний комплекс, електронна презентація.