Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог файлів
У розділі матеріалів: 18 Показано матеріалів: 11-18 |
Сторінки: « 1 2 |
Мета:
- освітня: сформувати в учнів поняття про технологічний процес з'єднання деталей виробів; ознайомитись з принципами вибору способів з'єднання та порядком підготовки деталей виробу до виконання з'єднань, пристосуваннями для притискання та фіксації деталей; навчити прийомів виконання з'єднань деталей виробів з фанери та ДВП;
- розвивати політехнічний світогляд;
- виховувати відповідальність за результат роботи, акуратність у роботі.
Опорні поняття: з'єднання деталей, кріпильний елемент,, цвяхи, клейове з'єднання.
Обладнання: цвяхи, деталі виробів, столярний верстат, струбцини, набір інструментів для розмічання фанери та ДВП, клей столярний, молоток, плоскогубці, кліщі, технологічні карти.
Тип уроку: практична робота.
|
Мета:
- освітня: сформувати в учнів поняття про види оздоблення виробів з фанери та ДВП, технологічний процес оздоблення випалюванням, лакуванням та фарбуванням; ознайомити з принципами вибору способів оздоблення, інструментами та пристосуваннями для виконання оздоблювальних робіт; навчити прийомів виконання оздоблення випалюванням, фарбуванням і лакуванням.
- розвивати політехнічний світогляд, почуття прекрасного та просторову уяву;
- виховувати любов до народних промислів, повагу до українських традицій та вірувань, відповідальність за результат роботи, акуратність у роботі.
Опорні поняття: оздоблення, лаки, текстура, шпаклювання пензлі, фарби, ґрунтування, фарби, випалювання, нагрівальний елемент, перенесення малюнка, техніки випалювання, лакофарбові матеріали, прийоми фарбування.
Обладнання: столярний верстат, струбцини, шпателі, пензлики, випалювач, акрилові фарби, лак.
Тип уроку: комбінований.
|
Мета уроку:
- розвиток пам'яті, уваги, просторової уяви;
- виховання громадянської свідомості та інтересу до праці.
Опорні поняття: виробництво, праця людини, предмети праці, засоби праці, пристрій, механізм, простий механізм, блок, історія розвитку знарядь праці, побутові знаряддя праці
Обладнання та матеріали: мультимедіа проектор, електронна презентація,. інструменти та пристосування, використовувані в побуті, моделі для їх застосування
Тип уроку: Комбінований.
|
Мета уроку:
- розвиток пам'яті, уваги, просторової уяви;
- виховання громадянської свідомості та інтересу до праці.
Опорні поняття: деталь, машина, техніка, типові деталі, спеціальні деталі, різання, штампування, лиття.
Обладнання та матеріали: мультимедіа проектор, електронна презентація,. Зразки деталей виробів з деревини, металу та штучних матеріалів, складальна одиниця у зборі (табурет, коробочка, підставка тощо).
Тип уроку: Комбінований.
|
Мета уроку:
- розвиток пам'яті, уваги, просторової уяви;
- виховання громадянської свідомості та інтересу до праці.
Опорні поняття: проектування, проект, проектна діяльність, етапи проектування, біоніка, біоморф, метод аналогій, маркетингове дослідження, технічна естетика виробів, колір, ескіз, технічний малюнок.
Обладнання та матеріали: мультимедіа проектор, електронна презентація, зразки учнівських проектів.
Тип уроку: Комбінований.
|
Мета уроку:
- розвиток пам'яті, уваги, просторової уяви;
- виховання громадянської свідомості та інтересу до праці.
Опорні поняття: електрична енергія, електричний прилад, електричний дріт, джерело електричної енергії, побутовий електроприлад.
Обладнання та матеріали: мультимедіа проектор, електронна презентація, набір технічних паспортів побутових електроприладів.
Тип уроку: Комбінований.
|
Мета:
- освітня: ознайомити з історією культури споживання їжі та правилами етикету під час споживання їжі, традиціями споживання їжі різних народів; сформувати уміння сервірування столу, прийомів споживання страв, чаю та кави.
- розвивати світогляд, побутову культуру;
- виховувати повагу до традицій та потребу дотримання етикету.
Опорні поняття: меню, сервірування, композиція, розміщення столових приборів, колір скатертини, святковий обід, етикет за столом, серветки, прийоми тримання ложки, ножа та виделки.
Обладнання: комплект столових приборів, столова білизна, зразок меню, мультимедійний комплекс, електронна презентація.
Для проведення уроку можна використати можливості шкільної їдальні або залучити батьків до участі в організації і проведенні практичних занять.
Тип уроку: комбінований.
|
Мета:
- освітня: ознайомити з організацією торгівельних мереж, навчити знаходити інформацією про товари та терміни придатності харчових продуктів, оцінювати споживчі якості харчових продуктів.
- розвивати світогляд, побутову культуру;
- виховувати повагу до традицій та культуру споживача.
Опорні поняття: споживач, права і обов’язки споживача, універмаг, універсам, супермаркет, торговельна мережа, консультант торгового закладу, куточок споживача, якість товару, повертання товару.
Обладнання: зразки пакувань промислових та продовольчих товарів широкого вжитку, мультимедійний комплекс, електронна презентація.
Тип уроку: комбінований.
|
|
|