Висновками про проектований виріб буде його відповідність певним критеріям, одним з яких є відповідь на наступні питання:
- проектний виріб займає ключове місце теми в навчальному курсі;
- коло знань умінь і навичок, яких повинні набути учні відповідає чинним програмам та Державному стандарту загальної середньої освіти;
- при вивченні теми чітко прослідковується зв’язок теорії з навчально-виробничою практикою;
- підбір матеріалу теми відповідно здійснюється відповідно до розвитку пізнавальних можливостей учнів;
- проявляється готовність учнів до засвоєння нової теми;
- відбувається логічний шлях викладання матеріалу, який є найефективнішим для набуття знань та навичок, розвитку пізнавальних сил;
- внаслідок діяльності бачимо творчі роботи учнів;
- відбувається чіткий зв’язок з позакласною роботою учнів.
Отже, проектований виріб є неабияким поштовхом для самовдосконалення учнів, розвитку їх компетентностей, творчих здібностей тощо.