Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог файлів
У розділі матеріалів: 21 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 » |
Мета: Навчальна: поглиблення знань учнів про види художнього оздоблення виробів із деревини.
Виховна: виховувати культуру праці , любов до праці, вміння бережливого ставлення до майна.
Розвиваюча: розвивати вміння застосовувати набуті теоретичні знання на практиці,розвиток просторового мислення та естетичних смаків в учнів.
Об’єкт праці: поличка навісна ( вішалка для одягу).
|
Мета:
закріпити знання про художнє конструювання виробів, методи дизайнерської біоніки, біоформи в художньому конструюванні; розвивати в учнів пам'ять, уяву, просторове та логічне мислення; формувати вміння розробляти ескіз майбутнього виробу — ручки для шафи; формувати інтерес до професії художника-конструктора, художника-модельєра, дизайнера; виховувати почуття прекрасно¬го, основи дизайнерського смаку, охайність, культуру праці.
• Тип уроку: комбінований.
|
Мета: Сформувати поняття про призначення шнурів, ізольованих проводів їх будову, види і призначення електромонтажних інструментів, розвивати дослідницькі навички під час визначення провідників і непровідників електричного струму; виховувати свідоме ставлення до виконання правил електробезпеки.
Тип заняття: ФЗВН
Обладнання, матеріали, інструменти: роздатковий матеріал до лабораторної роботи, зразки кабельної продукції, електромонтажного інструмента.
|
Мета: Сформувати поняття про побутову електротехнічну арматуру, їх призначення і будову; про переносні електричні прилади, розвивати уміння проводити демонтаж і складання електротехнічної арматури, оконцювання проводів; виховувати свідоме ставлення до правил вмикання і вимикання переносних електроприладів, правил безпечної роботи при виконанні практичної роботи.
Тип заняття: ФЗВН
Обладнання, матеріали, інструменти: роздатковий матеріал, плакати, зразки електротехнічної арматури.
|
Мета: Сформувати поняття учнів про просту електричну схему, навчити розпізнавати і зображати умовні позначення на схемах, сформувати вміння складати прості електричні схеми, виховувати зацікавленість, точність при виконанні практичної роботи.
Тип заняття: ФЗВН
Обладнання, матеріали, інструменти: роздатковий матеріал, плакати, електроконструктор
|
Мета: сформувати поняття учнів про квартирну освітлювальну мережу та її особливості; розширити знання про види побутових електроприладів, їх будову; розвивати вміння складати принципову схему освітлювальної мережі; виховувати чіткість і акуратність під час виконання практичної роботи
Тип заняття: ФЗВН
Обладнання, матеріали, інструменти: плакат, роздатковий матеріал, зразки
|
Мета: ознайомити учнів з призначенням електролічильника, з будовою електричної лампи розжарювання; навчити проводити розрахунок вартості електроенергії; виховувати економне ставлення до використання електроенергії.
Тип заняття: ФЗВН
Обладнання, матеріали, інструменти: плакат, роздатковий матеріал, зразки
|
Мета: Ознайомити учнів з правилами та прийомами перевірки освітлювальної мережі і побутових електроприладів; навчити перевіряти справність елементів освітлювальної мережі; виховувати свідоме ставлення до виконання правил електробезпеки при виконанні робіт, при перевірці справності.
Тип заняття: ФЗВН
Обладнання, матеріали, інструменти: роздатковий матеріал, плакат, зразки
|
Мета: Ознайомити учнів з особливостями ремонту електросвітильників; навчити здійснювати прості ремонти складових частин електросвітильників; виховувати відповідальність свідоме ставлення до виконання правил електробезпеки при ремонті побутових приладів
Тип заняття: ФЗВН
Обладнання, матеріали, інструменти: роздатковий матеріал, плакат, зразки
|
Мета: ознайомити учнів з особливостями паралельного з’єднання споживачів і джерел електроенергії, правилами монтажу електричних схем; навчити виконувати креслення схеми розгалуженого електричного кола, розвивати просторову уяву; виховувати акуратність і точність при кресленні схем розгалуженого електричного кола.
Тип заняття: ФЗВН
Обладнання, матеріали, інструменти: плакат, роздатковий матеріал, зразки, електроконструктор.
|
|
|